2012.02.20.
12:42

Írta: Livic

24 éves lettem én..

Tizenegy óra van és nem kaptunk smst, hogy menjünk délután háromra dolgozni, úgyhogy írok, mert ha hihetem, akkor bizony van időm. :D


Az elmúlt pár hónap nagyon tanulságos volt - saját magammal kapcsolatos megfigyelések alapján.
Kezdtem türelmetlen lenni, sokkal könnyebben hoztak ki a sodromból, mint valaha, olyan jelentéktelen apróságokon akadtam fent, hogy nem is értem és kezdtem kevésbé lelkes lenni és szétszórt(abb) és ami a legmeglepőbb, hogy nem igazán mentem sehova a többiekkel. Na már most, rajta kaptam magam ezeken a tevékenységeken még időben, úgyhogy ezeken dolgozom most nagy erőkkel és azt érzem, hogy jó irányban vagyok. :)

Nem hinném, hogy ezeknek bármi köze lenne ahhoz, hogy egy évvel érettebb lettem, de határozottan érzem a változást. Megint jobban érzem magam, kis lelkes vagyok, vagy talán még jobban, mint azelőtt, türelmesebb is vagyok és a szétszórtságom is alakul, meg megint odafigyelek a gondolataimra, amit elfelejtettem az utóbbi időben és hagytam őket szabadon bóklászni, ami nem is hangzik rosszul, de ha nincsenek kordában tartva, akkor csak a baj van velük, én mondom. (Ja, és holnap palacsinta party lesz a csoporttársakkal, ahol megpróbálok majd itteni furcsasós túróból, cukrosat varázsolni.) Hál'Istennek magammal hoztam A Titok című könyvet, nem tudom ki mit tud róla, vagy kinek milyen tapasztalata van vele, hát nagyon nagy segítségemre van most. Leginkább a gondolkodás minőségéről szól, működik. :)

Ami mondjuk felettébb érdekes, hogy a napokban öt emberke jutott az eszembe és közülük már négyen meg is találtak.. Olyan emberek ők, akikkel évek óta nem beszéltem, vagy az elmúlt évben találkoztunk csak, de azóta nem beszéltünk..szóval kicsit furcsa is, de tetszik. :) Tegnap eszembe jutott Laci, aki a Jobbagyféltekés rajzolás tudományát osztotta meg velem még tavaly tavasszal talán és ma megtalált Facebookon. A véletlenekben meg nem hiszek. :)))

A cd/dvd/könyv pakolós munkával elvagyok továbbra is, bár kaptam egy álláslehetőséget, amit a napokban fogok megpályázni. Egy koncert/rendezvényszervezői cég keres valakit, aki a technikai oldalról szervezné ezeket. A megadott feltételeknek mind megfelelek, úgyhogy nincs más hátra, mint előre. :) (Megkértem a tanáromat, hogy olvassa át a motivációs levelem, majd miután elküldtem, rájöttem, hogy sound & lightning-ot sikerült beleírni, sound & lighting helyett, vagyis hang & fény helyett hang & villámlást. Ez megérdemel egy buksimi díjat.) :D

Ha balra nézek, Marci olyan jóízűen kuncog, hogy nekem is nevetni támad kedvem (valami videót néz), ha jobbra nézek, egy rakás csoki vár arra, hogy befaljam mind. Az élet márpedig szép. Ahogy itten mondják: Take it easy! (Szabad fordítás: Csak könnyedén!) Hát jó, legyen! :D

Mindenkinek csak jót kívánok és küldenék egy NagyÖlelést ala Livi!!! :))) <3
 

Ezt a videót nézem/hallgatom sokat mostanában, nagyon megszerettem:








 

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mekka 2012.02.20. 14:04:40

én is épp mostanság csaptam egy kis ön-átértékelésbe, miszerint ha én letaglózott, stresszes és általában kedvetlen vagyok, a környezetemtől sem várhatok jobbat.. Tehát egyetértek: fel a fejjel, mindjárt itt a tavasz, mi pedig próbáljuk a legjobbat kihozni mindenből! Ja igen Livi, és tudod: Crescendo: Szép :D

Livic 2012.02.20. 14:12:18

..avagy fokozatosan erősödünk? :D (crescendo) Tartós jó kedvet kívánok én is neked!!! :) Me-e-e-egérdemeljük! :P :D
süti beállítások módosítása