2012.03.31.
14:48

Írta: Livic

Jelentkezem

Egészen kedvelem már az angol időjárást. Pláne mostanában. Nagyon sokat süt a nap és egészen meleg van. Na jó, az elmúlt napokra, hetekre igaz ez, most egy kicsit hűvös van, de belefér. Emlékszem amikor itt voltam kisiskolás koromban, akkor szörnyülködtem, hogy hogyan lehet ilyen időjárással együtt élni. Egész jól! :D Most már tényleg hozzászoktam. Minden nap csepereg egy kicsit, éppen hogy, inkább csak szitál, legtöbbször kapucnit sem húzok, nem ám, hogy esernyőt. Másrészt olyan gyönyörű a tavasz itt is. Az egyetem mellett van egy park, ahova minden kedden kiülök ebédelni meg (angol) teát inni két óra között és az egész park nárcisszal van tele, a fák meg szép rózsaszín virágosak.

Most tavaszi szünetem is van itt, amiben évek óta nem volt részem, mert a BME nívós egyetem és a diákjainak semmilyen szünet nem kell - nem a fenéket. :D Szóval élvezem a pihenőt, bár leginkább munkakereséssel és olvasással töltöm, meg megyek be a koncertterembe gyakorolni, hogy ügyes legyek.

Nem sokára lesz egy vizsgám, ahol huszonöt perc alatt össze kell rakni a front keverőt, összekötni egy CD-lejátszóval, meg grafikus EQ-val, meg zajzár/kompresszor eszközökkel, amiket majd jól használni is kell a különböző csatornákon. Jó, ez egyáltalán nem a bonyolult része, azért ennyi tanulás után ez már megy. :D Nyilván tesztelni kell a PA-t, hogy szól-e minden, meg a csatornákat beállítani, stb. A lényeg, hogy a monitor keverőt is össze kell kötni a fronttal, és a végén a frontból kell a monitorutakat állítgatni a színpadon. Na, amit még gyakorolnom kell most nagyon, az a monitorládák grafikus EQ-zásos része. Mert hogy fel kell állnom szépen a színpadra, míg a tanárbácsi beáll a monitorkeverőhöz, beszélni meg ciccegni kell bele a mikrofonba jól, ahogy tanultuk és nekem meg meg kell megmondani, hogy milyen frekvenciákat vágjon ki teljesen vagy csak félig, stb. Namármost: 1. Utálom hallani a hangom, ez mondjuk kellemetlen, mert kénytelen leszek, 2. ha hallom, hogy gerjed valahol, akkor csak kb-ra tudom megmondani, hogy melyik frekvencia környékén lehet az. Hát most erre van egy hónapom, hogy ráállítsam a fülem ügyesen. De menni fog, hát ezért vagyok itt, ez a része ráadásul nagyon érdekel is.

Nagyon nem tudok beszámolni izgalmas eseményekről, nem nagyon történik semmi a sulin meg a melón kívül, bár az utóbbi eléggé elkerül minket megint. De már jelentkeztem sok helyre ismét, úgyhogy most már hívjanak vissza, de izibe'! Jövő hétre ígérték. Szurkoljatok, hogy legyen végre egy normális munkááám! Köszi!

Ha történik valami, akkor írok ígérem, lehet, hogy megyek nyáron egy itteni nagy fesztiválra dolgozni, de még nem mondok semmi részletet, amíg én sem tudok semmit. :D

Imádatom! :)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása