2012.02.06.
20:32

Írta: Livic

2012 - röviden

Mivel nincs internetünk és a telefonomból csináltam wifit, ezért rövid leszek.
Aki kíváncsi a 2012-ben eddig történtekre, ajánlom az icram.blog.hu címet. :)

 

Ez Marci blogja, sokan ismeritek is, sokan meg nem. Igazándiból nem lustultam ám el írni, csak mindig elolvasom, amit Marci posztol, aztán akkor leírtnak tekintem az eseményeket és nekem már nem marad mit írni. :D

Aki a rövid verzióra vágyik: elköltöztünk, mert a főbérlőnk egy ritka nagy idióta volt és képtelenség volt egy fedél alatt lakni vele; ahova költöztünk, itt hideg van és vizes a fal, mert hideg van és nem tud megszáradni, mert párás, mert hideg van. Pár nap múlva megint költözünk. DE! Van munkánk, CD-ket, DVD-ket meg könyveket pakolászunk a teszkónak 8 órában, szóval legalább remélhetőleg az anyagi része megoldódik az életünknek. Egyébként én remekül elvagyok ezzel a munkával, mindig megnézegetem a számomra érdekes zenei CD-ket, DVD-ket és mindig a Disney mesés dobozokat válogatom ki magamnak. :D Csak ne futnék bele állandóan mindenféle "exclusive edition"-ökbe, mert olyankor legszívesebben magamhoz ragadnám az összeset és hazáig futnék velük. :D Tegnap mondjuk könyveket pakoltunk. Mivel a könyvpakolásnál nincs irányszám, ezért néha sunyiban az ismertetőjüket is elolvasom. :D


A suliról még mindig azt gondolom, hogy egyszerűen szuper zseniális és végig csinálom, ha törik, ha szakad. Remélem pár nap múlva már lesz netünk rendesen az új házban és akkor tudok írni bővebben is.

Puszi!

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása