2012.05.07.
01:01

Írta: Livic

Most azért írok ide, mert tanulnom kellene, de rábeszéltem magam, hogy ezzel a bejegyzéssel már nagyon tartozom és fontos megírni, mielőtt elfelejtek mindent.
 

Az elmúlt pár hónapban sok minden is történt meg nem is. Meglátogatott az én Apukám és nővérem, úgyhogy volt öröm és boldogság. :))) Anyuci dolgozott, úgyhogy ő kimaradt ebből a körből sajnos. Nyilván sírva is fakadtam a reptéren, mikor megláttam őket, meg sírtam akkor is, mikor bementek azon az utálatos kapun.

Szegények vártak ránk egy órát, mert eddig bármikor kísértünk valakit a reptérre vagy vártunk valakit, mindig este mentünk, amikor nincs forgalom. Na, hát most délután mentünk, hosszabb is volt az út egy órával.. hupsz. Olyan jó kis négy nap volt, bár sajnos nagyon rövid. Mondjuk így is nyertünk két napot a Ryanairnek köszönhetően, mert törölték a hazafele induló gépet és csak két nap múlva ment a következő. Megmutattuk a városunkat, a házikónkat, szobánkat és még az egyetemre is bejöttek Apáék másnap. Jól megmutattam a Ghost 2 nevű stúdiót, ami a legjobb azok közül, amit elsős diákként használhatok. Megnéztük a főbb látványosságokat, amiből annyira nincs sok itt, de olyan jó vooolt. Ééés közben ettünk nagyon finomakat is, meg sétáltunk meg.. együtt volt a majdnemcsalád. Esztuska nővérhez méltó módon megajándékozott pár ruhával, ezúton is nagyon köszönöm, nagyon jól viselem őket és a kis hátizsák is remekül szolgál. :D Hjaj, tényleg túl gyorsan telt el az a négy nap. Remélem még sok ilyen lesz, mert elég rossz távol lenni..

Úgy volt, hogy Esztus meglátogat megint a napokban, de nem jött össze a fene vigye el, pedig úgy vártam... remélem most már haza jutok, a legújabb fejlemények szerint ez júniusban lesz, az államvizsgára megyek haza, utána talán 1 hetet még otthon leszek és jövök vissza. Az albérletet fizetni kell, ahhoz meg dolgozni, úgyhogy nincs mit tenni... na de erről majd máskor, ha már tudok biztosat.

Még mindig a tesconál dolgozunk, most éppen szorgos időszak van, ezért hívnak is minket dolgozni szerencsére, de a hírek szerint ez csak egy-két hónapig fog tartani, aztán megint semmi nem lesz.. Keresünk, keresünk.

Voltunk Leeds-ben, egy hangmérnökös kiállításon, amit nagyon élveztem, szereztem mindenféle prospektust, meg névjegykártyákat is, meg beszélgettem hangmérnök emberekkel, akik mindenféle neves produkciókban segédkeznek, mint például az összes Harry Potter, minden Warner Brothers filmben, nagyobb fesztiválokon, stb. Hjaj, annyira, de annyira élveztem azt a légkört. Szeptemberben lesz Londonban a négy napos naaaagy verziója, na arra elmegyek, ha törik, ha szakad, kész, slussz passz. Marci, ha ezt olvasod, akkor persze, majd még augusztusban visszatérünk rá.. :DDDD Csak vicceeeleeeeek! :D

Ooooh, hát vonatoztunk, ez a legfontosabb része!!! Mert hogy most ültünk először itt vonaton. A jegyvásárlás olyan pofon egyszerű volt, hogy én meg voltam győződve, hogy valamit elrontottunk és majd jól meg fog büntetni a kalauz, de nem! Tényleg ilyen egyszerű. Beírod egy masinába, hogy hova szeretnél menni, nyomsz egy okét, kifizeted és nyomtatja a jegyet. A vonat pedig kifogástalan minőséggel közlekedik és órát lehetne állítani a járatokhoz. A táj pedig lenyűgöző. Aki látta a Harry Potter filmeket és a vonatos jelenetekre visszaemlékszik, na pont olyan Anglia. Gyönyörű tényleg. Imádok itt vonatozni.

Közben mindenki olimpia-lázban ég, annnnyira imádom. Ma például kaptam a mekiben egy 2012 londoni olimpiás lépésszámlálót és lufit. Most azt néztük, hogy a rúdugrás számra el kéne menni, mert 20 fonttól kezdődnek a jegyek. Lehet, hogy sokat nem látunk, de OLIMPIA! :D Jaj, eddig csak a tévében láttam, olyan jó lenne a részesének is lenni.

Még valami. Kitaláltam, hogy indítok egy szakmai hangmérnök blogot, ahol jól leírom a mindenféle hangmérnöki munkám részleteit. Egyrészt, hogy meglegyen a stúdió log (milyen hangszer, milyen mikrofon, milyen messze, milyen szögben), másrészt, hogy tanuljam, hogyan kell ilyet "hivatalosan" írni és évek múlva is vissza tudjam keresni, hogy mi mindent rögzítettem és kevertem. Én lelkes vagyok és jó ötletnek tűnik. :D

Nem ígérem, hogy mikor jelentkezem legközelebb, mer' úgyse. :D Imádatom!

Ui.: Sajnos az okostelefonom elpusztult a csapadékos időjárás következtében, úgyhogy a magyar telefonszámom jelenleg nem üzemel. Új telefont meg majd akkor veszek, ha már látom, hogy ki tudjuk fizetni a lakbért a következő és azutáni hónapban is. Hogy a googlemaps hogy hiányzik, azt elmondani nem tudom...
 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása