2011.11.14.
03:27

Írta: Livic

Ez most egy lényegtelen bejegyzés

Mivel sokan rágtátok a fülem, hogy na már, mi van már, írok pár sort. :D
 


Fogalmam sincs már, hogy mi minden történt a legutóbbi bejegyzésem óta, úgyhogy ezeket nem is írom le. :D Összességében minden rendben és jól vagyok. Beköszöntött a hideg, úgyhogy néha nagyon vacogok, de megoldásként vettünk egy jó kis hősugárzót. Közben felejtek magyarul, nem viccelek, Marci lett a magyar szótáram, a hősugárzó szót is meg kellett kérdeznem most. Ahmet (ő a török lakótársunk) szerint ez normális folyamat és csak rosszabb lesz. Legalább is a tapasztalatai szerint, ha haza megy 4 napig tart, mire visszaáll az anyanyelvére a buksija. Szerencsére Marci nagyon belejött az angolba, úgyhogy ha angolul mondok valamit, megérti. :D

Az egyetem továbbra is a világ legszuperebb sulija, egyszerűen nem tudok vele betelni. Minden héten bemegyek 4 órát gyakorolni csak úgy Marcival..sajnos csak ennyi kreditem van stúdiót bérelni hetente a vadonatúj rendszer szerint. Nagyon sokat haladtam a legutóbbi alkalommal. Elméletben már képes vagyok egy koncertet keverni + monitor keverni is analóg keverőpulton. Boldog vagyok, mert értem és tudom, hogy mikor hova kell nyúlni, vagy ha nem jön meg a jel, akkor tudom hova kell nézni, mit múlaszthattam el. Kedden lesz egy gyakorlati Signal Path Assignment vizsgám, ami abból fog állni, hogy egy analóg keverőpulton kell majd feladatokat végre hajtani, de egyelőre csak az alapokat vettük: beállítani egy csatornát szépen -6dB-re, aztán groupra küldeni, a Pro Tools remek kis szoftverben rögzíteni a hanganyagot, patchelni mindenféle eszközt mindenféle csatornára, auxra küldeni effekteket/csatornákat, külső eszközzel zengetni a hanganyagot, a zengetett hangot rögzíteni, visszahallgatni, stb. (Bocsi azoktól, akik nem érdekeltek a témában. :D) Mindenki nagyon jófej a suliban, nagyon szeretek ott lenni. :)

Hmm.. Voltunk a Manchester Múzeumban, olyan volt, mint egy múzeum. :D Voltak állatok (nem élők), egyiptomi múmiák, tárgyak, afrikai maszkok, szamuráj kardok meg régi és mai pénzérmék. Vettem egy kínai "Health Ball"-t, ami ugye 2 kicsi golyó, (a társakkal való egyeztetés után arra jutottunk, hogy) porcelánból készül, és a belsejében van valami kis zenélő dolog. Ilyennel játszott a papám mindig és ő tanított meg rá, hogy hogyan kell használni és mindig azt kérdezte, hogy tudom-e visszafele is görgetni őket. Eddig nem tudtam, de most gyakorlom. :) A gitározáshoz még nagyon jól fog jönni. Meg erősítem is a kezeimet, mert javasolták a tanárok, hogy a sok csavaró mozdulathoz szükségünk lesz erős csuklóra.

Manchester már karácsonyi fényekbe borult és nagyon tetszik. Nagyon ízlésesen díszítették fel az utcákat. Próbáltam képet készíteni róla, de nem sikerült. Majd még próbálkozom.

Hát még mindig nem jutott eszembe, hogy mit csináltam az elmúlt hetekben, pedig csomó minden volt. Ez sem éppen fontos esemény, de most este játszottunk a konyhában Age of Empires 2-t (ez egy stratégiai remek kis számítógépes játék). Hála a számítógépes zseniknek itten, meg tudták oldani végül, hogy közösen játszunk több számítógépen. Holnap a Worms-szel is fogunk próbálkozni, ezer éve nem játszottam azzal sem, úgyhogy nagyon várom. :D

Munkalehetőség egyre több van így karácsony tájékán, mindenfele küldözgetem az önéletrajzomat, valaki csak visszahív most már, na. Alkotásilag is haladok, körvonalazódik a következő képem a fejemben, már csak papírt kell hozzá szereznem. Micsoda elképesztően érdekes infókkal szolgálok ma.. hát.. ahogy az angol mondja: Sorry, next time.. :D
 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása