2011.10.22.
22:39

Írta: Livic

Internet nélkül

Azért nem jelentkeztem mostanság, mert nincs netem. Most sincs. És csak remélhetem, hogy hétfőn már lesz. A szakemberek szerint rossz a vonal. Ma reggel annyira megszerelték, hogy tíz percig működött, aztán azóta se. Kicsit zabos vagyok.


Kedden vizsgázom Sound Wave Theory-ból (Hanghullám elmélet), neki álltam tanulni keményen, hogy csak azért is írok nekik - leginkább magamnak - egy level A-t (ami nálunk az 5-ös ugye). Viszont angol fizikát tanulni net, vagyis google, google translate és wikipédia nélkül nem megy, és persze a műszaki szótáram is a neten van. A telefonomon szerencsére van valamennyi világháló, de egy mini képernyőn például az Inverse Square Law-t elsajátítani lehetetlen. Egy kedves hangmérnök kollégát kérdezek..valaki leírná nekem magyarul, hogy mi ez pontosan? Jól értem-e? Inverse square law: egy bizonyos fizikai mennyiség fordítottan arányos a távolság négyzetével a fizikai mennyiség forrásától számítva?! És ennek úgy van köze a hanghoz, hogy egy pontforrás hangintenzitására igaz ez a törvény, ha nincs visszaverő felültet,stb.? Hogy is van ez? Meg mire jó?
A keddi vizsgára kíváncsi vagyok és várom is, mert ugye ez egy elméleti tárgy erősen, de a maga a vizsga úgy fog kinézni, hogy kapunk hanganyagokat és azok alapján kell megírni a vizsgát, "gyakorlatban felismerni az elméletet", valami ilyesmit mondott a tanárbácsi, nem tudom elképzelni egyelőre.

Hát így vagyok én most. Viszont az egész napos tanulás után most megiszom egy sört (vagy kettőt) és megnézek valami szórakoztatót.

(Hát ezen felkacagtam. Az angol srác a fizika könyvet nézegette és mondott valamit Marie Curie-ről, a török fiú meg Mariah Careyről válaszolt valamit.. zseniális. :DDD Hehehehehe)

Ha lesz internet, jelentkezem! :) Addig is írjatok nekem, mert a telefonomra legalább megjönnek a mailek és akkor nem érzem magam elzárva a világtól! :D
Pápuszi!

1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

icram 2011.10.23. 02:32:21

Jol erted... :) De legkozelebb s
megkerdezheted nem a neten keresztul is. :) <3
süti beállítások módosítása