2011.10.12.
20:24

Írta: Livic

?!

Fene se érti az angolokat..


Azt hogy a fürdőszobában és a mosogatónál 2 külön(!) csap van a hideg és a meleg vízre, kezdem megszokni, bár sosem fogom megérteni. De komolyan.. valaki tudja, hogy mi értelme van? Mi nem jöttünk rá Marcival és az angol lakótársunk sem tudta megmagyarázni. Ha hideg vízzel mosok kezet/mosogatok, akkor lefagy a kezem és talán a mosogatáshoz nem is annyira jó, de a meleg víz, az igazából baromi forró, úgyhogy azzal meg megégetem a kezem.. és mivel a 2 csap még távol is van egymástól, így esélytelen vegyíteni a kettőt. Még szerencse, hogy a zuhanyzóba sikerült vegyes csapot szerelni.

A másik az esőzés és a hideg. Kíváncsi lennék a helyiek vérének színére és az immunrendszerükre, mert gyanúsak. Én hatezer ruhát magamra veszek, hogy ne fagyjak meg, ők meg RÖVIDUJJÚBAN flangálnak. Hogyan?? Minap az iskolába menet magamra vettem a pólóm, a pulcsim, plusz a thermo pulcsim, az esőkabátom, a hosszú szárú csizmám és vittem magammal egy esernyőt is. Széjjel áztam, mire az egyetemre értem, pedig csak szimpla szötymörgő eső esett, de alulról!! Ezt is.. hogyan??? Vizes volt mindenem..aggódtam is, hogy megfázás lesz a vége..eddig még jól vagyok. A csoporttársaim bezzeg.. egy sima pulcsit vesznek fel.. se kabát vagy legalább kapucni, de az se, se esernyő, semmi..kicsit sem zavarja őket, hogy csurom vizesek, majd megszáradnak alapon. Isznak egy teát, aztán minden rendben. Hozzá lehet ehhez szokni?! Ma elmentünk a bankba megkérdezni, hogy mégis mikor lesz nekem bankszámlám és kártyám végre, a néni szerint pénteken, mire haza jöttünk, már jött is a levélke a gyönyörű londoni olimpiás kártyámmal... de amit írni akartam ezzel.. odafele is többen ujjatlan, vékony pólóban, szoknyában, vékonyka harisnyában, csini vászon cipőben jöttek szembe.. nem volt annyira hideg ma, de azért fújdogált a szél és persze esett..megint alulról.. Nem hiszem el, hogy nem fáznak és nem érzik, hogy az eső az igazából hideg...

A bal oldalon közlekedést már nem is fejtem ki.. bár beszélgettem egy helyivel, aki szerint mindenki más közlekedik rosszul a világban, mert ők, az angolok találták fel az autót, nekik van igazuk. Úgy éreztem ezen a ponton, hogy nem feszegetném tovább a kérdést.

Múlt héten a koncerten (nyilván) szembesültem azzal, hogy az égadtavilágon minden angol dugós, ezt meg is említettem ügyesen, hogy milyen fura a kis három lábával.. aztán megint megkaptam, hogy de legalább nem spórolták le róla a harmadikat, a kettő kevés.. azért elmondtam, hogy a miénknek is van földelése, csak sokkal ügyesebben van megoldva.. :D

Azért írok az elmúlt pár napról, hogy mi minden történt errefelé. Nem sok.

Megnéztük Marcival az Inception(Eredet) című filmet. Hát elképesztően élveztem, nagyon jó film, mindenkinek ajánlom, aki szereti az elgondolkodtató filmeket. A kedvencek közé került, tényleg. Bár utána 2 napig azt álmodtam, hogy álmodom.. annyira nem volt vicces ezzel a gondolattal kelni reggelente. :D

Az egyetem egyre keményebb, most már érzem, hogy nem viccelnek. Beszélgettem a koncerten egy harmadévessel. Tanulságos volt. Elmondása szerint huszonöten kezdték a szakot, tizenketten vannak már csak. Azt mondta, hogy rettenetesen intenzív a képzés és nagyon sokan nem bírták. Eleinte azt hittem, hogy ez, hogy két nap van suli egész héten, ez nem jelent jót, kevés. Hát tévedtem. Óráról órára is rengeteget kell készülni, minden alkalommal 30-40-50 oldalnyi anyagot kapunk, amit következő óra tudni kell, hogy meg tudjuk nézni a gyakorlatban is. Aminek nagyon örülök, hogy megkapjuk az elméleti tudást, amit utána gyakorlunk is. Viszont nagyon működik, csak hát kemény. De élvezem, szerencsére, úgyhogy nincs baj a tanulással, ezért jöttem ide. Az kicsit jobban aggaszt, hogy meg kell vennünk a Pro Tools professzionális stúdiószoftvert, ami nem olcsó, de ebből fogok vizsgázni félév végén és a felsőbb éves fiú elmondása szerint csak az megy át a vizsgán, aki a legapróbb rejtelmeit is ismeri a szoftvernek. Azt mondta, hogy elsőre lehetetlen átmenni, neki negyedszerre sikerült. Szóval aggaszt az, hogy én most találkoztam vele először és még meg sincs, úgyhogy pénteken bemegyek a suliba gyakorolni az egyik stúdióba..mert ilyet is lehet.

A koncertekről még nem is írtam, azt hiszem. Minden csütörtökön tart az iskola koncertet a koncerttermünkben, ahova lehet jelentkezni gyakorlatra. Én rögtön meg is tettem ezt, úgyhogy beosztottak négy hétre, minden szakterületre (a színpadhoz, monitorkeveréshez, az FOH (main) keverőhöz és a stúdióba is, mert hogy a színpadon elhangzottakat rögzítjük is céjdéjminőségbe'). Szóval lehet gyakorolni, meg kérdezni, meg mindenfélét. Jó fejek a fő emberkék, bírom őket. :)

Tegnap pedig - a csoporttársaim sokadik unszolására - beültem egy pubba velük. Hetek óta próbáltak rávenni, de a 120 és a 180 perces, szünet nélküli órák nagyon megterhelőek, úgyhogy eddig mindig haza jöttem aludni inkább.. na de tegnap elmentünk a Hard Rock Cafe nevű helyre, ami elképesztően hangulatos és nem is olyan vészes árilag. Nem tudtam eldönteni, hogy mit igyak, úgyhogy a pultos fiú csak annyit mondott, hogy majd ő kitalálja, én meg üljek le, ha nem tetszik, akkor nem kell kifizetnem, majd addig keres, amíg nem talál valamit, ami ízlik. Kevert nekem egy koktélt, ami egyszerűen isteni finom volt, valami gyümölcsös, talán ananászos, nem tudom milyen alkoholos, de krémes is meg nem is, pont jó.. megkérdeztem, hogy ez melyik koktél, de mint kiderült, olyan az itallapon nincs, úgyhogy egyszeri alkalom volt. Ahh, nagyon finom volt. :D Az meg a másik, hogy sok nagy képernyős tévé volt a falon, úgyhogy néha néztem a klippeket, aztán egyszer csak szembetalált egy magyarul írt "Szabad Európa Rádió" felirat az egyik zenekar klipjében.. hát én úgy megörültem. Mindenhol ott vagyunk, wáháhááááááá. :D


 

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vakond 2011.10.13. 00:08:15

Mandzsetta, inggomb, inggomb... XD

GANDHI 2011.10.14. 09:43:48

Magyarországi vízállásjelentés: a Dunán nem közlekednek a kamionokat szállító kompok az alacsony vízállás miatt; a Balaton a szélére kirakott kövek alját mardossa; locsolnom kell a füvet, mert egyébként kiégne.... De mindezt nem bánom, pláne miután olvastam a te vízállásjelentésed.A csapokról nem is beszélve :P
süti beállítások módosítása