2011.09.29.
14:26

Írta: Livic

Az egyetemen

Kicsivel előbb elengedtek a 180 perces óráról, van egy szabad órám még a következőig. Angol billentyűzetről pötyögök, előbb-utóbb elfogy a türelmem, hogy ékezettel irjak. (nincs meg a hosszu i...se az u.)


Az egyetemből egyre többet látok, egyre jobban tetszik. Most épp Live Sound Engineering óráról jövök, nagyon élveztem. Az egy dolog, hogy alapból egy koncertteremben van az óra, hogyan ne élvezném, de a tanár is zseniális. Igazából azt is nagyon szeretem, hogy tényleg kollégákként kezelnek minket és így (megvan az í) az egész óra egy beszélgetés és elképesztően hatékony. Minden tanár, aki itt tanít, aktívan dolgozik is a hangtechnika területén és tényleg vér profik. Olyan jó tőlük tanulni... Ma vettük az elektromosságot, a fázisokat, kiszámoltuk, hogy egy-egy rendszerhez mennyi áram kell és értem is. Eddig ez a rész homályos volt, bár nem is foglalkoztam vele mondjuk, igazából marha egyszerű.
Egészen belejöttem már egyébként az angolul tanulásba is. Egyre kevésbé fáraszt. Még pár hét és minden tuti lesz.

Mit is akartam még. Ja, igen. A suliban meghirdettek 2 állást, pályáztam is, meglátjuk, hogy felvesznek-e, én baromira nagyon szeretném. Adminisztratív jellegű munka első körben, de utána van esélyem feljebb lépni. Megkértem az alattunk lakó native angol fiatalembert, hogy olvassa át a jelentkezésem (Anikónak thanks for the co-operation :) és csak egy-két dolgot javított bele, de azok is csak apró dolgok voltak.. és azt is mondta, hogy "My English is excellent" és, hogy ne akarjam az akcentusomat megváltoztatni britishre, mert szerinte marha jó és egzotikus a jó értemében. :D

Van egy másik lehetőségem is, mehetek koncertekre is kis tanoncnak, ugyhogy jelentkeztem is azonnal. Várom nagyon. :)

Most untam meg ay angol billentzuyetet. Bakker. :D A tobbit majd otthonrol. Imadatom!





5 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vakond 2011.09.29. 17:30:32

Ha az első héten megtanultok mindent, kíváncsi vagyok, mit fogsz csinálni a hátralévő 3 évben :))))

Nagyon tetszik a napló, ne add fel! Olvasni akarom, hogy milyen órán mit csináltok, érdekel, hogy mivel lehet kitölteni három évnyi tanítási órát!

Vigyázz a fejedre reggel!

vakond

Livic 2011.09.29. 18:08:05

@vakond: Hát még én milyen kíváncsi vagyok. :D Alig várom, tényleg.
Nagyon gyorsan és nagyon sokat haladunk egy órán, de mégis közben mindenki érti..zseniális módszerük van..és ami a legjobb, baromi élvezhetően is adják elő.. egyébként ma mértem multiméterrel áramocskát is.. :D (Earth to Neutral, Earth to Live and Live to Neutral) :D Örültem a fejemnek. :D

foriti 2011.09.29. 19:22:14

Nem értem a problémátokat! Egy tolópoti van vagy 10 cm - évente tolhat rajta 3 centit, és meg is van a 3 év anyaga.
De megközelíthetjük onnan is, hogy van vagy 48 csatorna a keverőn, az éevenre 16, amit átnézhetnek. :)

foriti 2011.09.29. 19:23:17

Ja, az írást meg tényleg tessék rendszeresen, mert tök jó! :) Nálam már bent van az RSS readerbe mindkét blog. :)
süti beállítások módosítása