2011.09.19.
11:11

Írta: Livic

Itt vagyunk.

Három napja már, hogy Manchesterbe érkeztünk.
A repülés egészen tetszett, bár a felszállást kihagynám, nagyon rosszul viseltem, viszont a leszállás az zseniális volt, azt bizony nagyon élveztem. :D Pest gyönyörű éjjel a magasból, csodaszép látvány volt. Utána viszont nem nagyon láttam semmit, mert felhős volt az ég. Azért még szeretném majd nappal is látni a felhőket felülről. A repülőtéren otthon is és itt is minden rendben ment, a nehéz búcsúzkodást és a kapásból két órás késést leszámítva. Azért ott már kezdtem érezni, hogy mire is vállalkoztam.
 


Miután az itteni reptéren megszereztük a csomagokat, beszálltunk egy taxiba és elkocsikáztunk a házig. Mondanom sem kell, hogy bár tudom, hogy náluk a bal a jobb, hirtelen nem értettem, miért ül az anyós ülésre a sofőr. Még mindig nem szoktam meg, nagyon össze tud zavarni. A házban már senki nem volt ébren, úgyhogy a szomszéd lányhoz kopogtunk, aki álmosan több doboznyi kulccsal érkezett, hogy ezek közül lesz valamelyik. Hát nagy nehezen megtalálta, de az a kulcs sem nyitotta. Mint kiderült, trükkös módja van az ajtónyitásnak, bizonyos mélységig kell bedugni és bizonyos erővel kell forgatni a kulcsot. Sok idő kellett, hogy rájöjjünk..

A házikónk, mint itt Manchesterben az összes, piros téglás. Három szint van benne, és azt hiszem hét szoba. A szobánk narancsos-pirosos színű és a legfelső szinten, a tetőtérben van. Először kicsit meg voltam ijedve, hogy tényleg itt kell majd laknunk 9 hónapig, de mostanra megszerettem. Kicsit kisebb, mint az otthoni nappalink és a tető is belelóg ugye, úgyhogy párszor már bevágtam a fejem/hátam. Viszont megtaláltam már az ideális Livikuckó helyemet, úgyhogy nagy baj már nem lehet.

Tegnap vettünk ágyneműket, huzatot, meg mindent, ami ahhoz kell, hogy ne fagyjunk szét éjszaka. Mert hogy itt éjjel hideg van nagyon és a hálózsákjaink nem erre a hőmérsékletre voltak kifejlesztve. A tömegközlekedés még egy hatalmas rejtély, hogy hogy mennek itt a buszok és merre... én nem értem.

Ideje ismét neki indulni a városnak, úgyhogy felöltözöm, reggelizem, vagyis iszom a furcsa, kicsit sűrűbb, apa szerint pudingos tejből=helyi kakaóból. Annyira nem rossz, csak fura. :D
 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása