2011.12.24.
03:15

Írta: Livic

Kis karácsony, Nagy karácsony..

Hát elérkeztünk ehhez a naphoz..

Azt hiszem pár perce esett le igazából, hogy én tényleg nem leszek otthon karácsonykor. Pityergek is most, főleg, hogy a nővérem gyurmázott egy boldog karácsony feliratot és... <3 nekem meg nincs gyurmám.. :)


Félek ám, vagy hát nem tudom elképzelni, hogy milyen lehet egy karácsony a családom nélkül. Viszont, ami boldoggá tesz, hogy Marcival ez lesz az első közös karácsonyunk, ami mégis különleges, szóval nem tudom még helyre rakni magamban. Szeretnék együtt lenni Apával, Anyával, Esztussal, Ágival, a nagynénémmel és Mamával is, meg az unokatesóimmal, nagynénéimmel, nagybátyámmal.. Mindannyian sokat jelentenek nekem. Azt hiszem én nagy családos karácsonyokat szeretnék mindig. Nagyon szeretem az egész családom, az az igazság. (a nagyon helyett más szó szerepelt, de cenzúráztam). :D Abban bízom, hogy tényleg megéri és van értelme itt lennem, de közben tudom is, hogy igen, csak.. bár lenne egy hétmérföldes csizmám, a macska rúgja meg... és igen, belebolondulok, annyira hiányoznak a macskáim is, Zizi és Hógolyó..(velük meg még szkájpolni sem tudok).

De jól vagyok ám és Marci esténként olvas nekem A Négyszögletű Kerek Erdőből egy-egy fejezetet, úgyhogy nem lehet nagy a baj. (Tudtam én, hogy bele kell csempésznem a táskámba indulás előtt, sejtettem, hogy még jól fog jönni.)

Mindenkinek azt kívánom, hogy ha idegeskedős is lesz a délután, ahogy az szokott lenni, az estére készülődés miatt, álljatok meg egy pillanatra és tároljátok el azt a pillanatot, hogy a családotokkal, a szeretteitekkel vagytok. Bár minden évben így lehetne! Ha ezt tavaly "látom".. de olyan természetes volt.

Szóval azt kívánom neked Barátom, hogy azok vegyenek körül, akiket szeretsz! De ezt nem csak holnapra, ezt mindenkorra. :)
Csodaszép karácsonyt neked! :)))) <3 Ezt a dalt pedig küldeném mindenkinek, akit szeretek! Olyan jó, hogy sokan vagytok és tudom, hogy velem vagytok ám! :))))

NagyÖlelés:
Livi

(Elvileg, ha betölti a videót, jobbra lent van egy kis hópihe a szövegbuborék mellett, kapcsold be! :)

U.i.: nézzenek oda, kicsiben nem adnak hópihét! Ha a youtube-on nézed meg, ott ott van, olyan kis szép.)


 

3 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

foriti 2011.12.24. 10:52:35

Kicsit szomorú vagyok hogy én kimaradtam a felsorolásból - de aztán megtaláltam hogy a "Barátom" kategóriában benne vagyok! :)
Nagyon-nagyon szép karácsonyt kívánok nektek, és hidd el, meg lesz ennek is a varázsa.

A videoban pedig tök jól lehet a hópihéket irányítani az egérrel. :)

Puszi mindkettőtöknek!

-foriti-

Livic 2011.12.24. 13:57:17

@foriti:
Bizony, hogy ott vagy! :)
Nagyon boldog karácsonyt neked is!!! :) Hiányzol ám Te is ám! :)

(Megyek hópihét terelgetni.Köszi érte!!!) :D

Puszillak!!! :)

bingo56 2011.12.27. 17:45:19

Drága Kislány!
Örülök,hogy rád találtam!
Légy nagyon ügyes- ahogy- szoktál!
Én bízom benned.Vigyázz magadra!
Boldog új évet kívánok mind- kettőtöknek!
Hétmérföldes ÖLELÉS: szomszéd
süti beállítások módosítása