2011.09.20.
10:38

Írta: Livic

Ma megyek az isibe.

Azt ígértem magamnak, hogy ha lesz 5 bejegyzésem már, akkor közzé teszem a blogom. Na, ezt még nem tettem meg. :D

Ma először hagyott Marci aludni 9 utánig. Ennek ellenére nem érzem magam kipihentnek. Hiába szeretném az otthoni rohangálást kialudni, szaladgálhatok itt is mindenfélét intézni és még más nyelven is beszélnek hozzám. Egyébként az angollal remekül boldogulok, akad azért jó pár szó és szófordulat, amit nem értek nyilván, de azt elmagyaráztatom. :D
 


Mondjuk tegnap belefutottam egy vicces történetbe, legalábbis a lakótársak jót röhögtek. :D A sajt zacskójára az volt írva, hogy suitable for baked potato. Na már most, gyerekkorom óta a potato és a tomato harcban állnak nálam és nem értettem, hogy milyen kaja a sült paradicsom, közepén chilivel/gombával/babbal/sajttal/stb. Hát 10 percig tartott, mire kiderült, hogy már megint összekevertem. Mindenesetre a sült paradicsom ötlete egészen megtetszett a fiúknak, úgyhogy megbeszéltük, hogy sütünk valamikor.

Marci sokszor jobban érti, hogy mit mondanak egyébként. Annyira koncentrálok a szájukra néha, hogy olyankor mindig félreértem. Mondjuk ez leginkább a zajos helyeken fordul elő, ahol a hangjuk se jut el a fülemig rendesen, nem ám, hogy fogjam is fel, hogy milyen szavakat mondhattak vajon. Majd csak hozzászokom. Remélem.

Ma megyek először az egyetemre, kicsit izgulok, de tegnap megnéztük kívülről az épületet és nagyon szép, úgyhogy várom. Gondoltam, hogy én is szép legyek, hajat mosok jól előtte, de rádöbbentem, hogy hajszárítónk az nincs, kint viszont hideg van, úgyhogy ezt elbuktam. Suli után megyek a hajszárító boltba.

Nekem nagyon tetszik ez a város. Olyan szép és egyáltalán nincs iparvárosos hangulata, ezzel ijesztgettek még ismerősök otthon. Ahogy nem beszélnek ronda északi akcentussal sem. Ez volt a másik, ami miatt hüledeztek páran, hogy Te jó ég, az már északon van, ha Te azt az akcentust tanulod meg, Úristen mi lesz veled. Na nekik üzenném, hogy gyönyörű britesen beszél itt mindenki, ronda akcentust még nem hallottam egy lélektől sem itt. Szóval alig várom a folytatást.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása